به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ روز پنجشنبه در تشریح این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی براساس اطلاعات واصله از تخلیه یک محموله کالای قاچاق از چند فروند قایق در ساحل سورو بندرعباس مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: تیم عملیاتی شهرستان با خودروی پوششی به محل اعزام و مشاهده کردند تعدادی قایق در حال تخلیه بار درون ساحل به داخل خودرو هستند که قایق های حامل کالای قاچاق به محض رویت ماموران به سمت دریا متواری می شوند.
سرهنگ مشایخ تصریح کرد: خودروهای حامل کالای قاچاق نیز از ساحل به سمت جنگل های اطراف رفته و اقدام به تخلیه بار قاچاق می کنند که با تلاش ماموران پنج دستگاه خودرو و سه نفر متهم در این راستا دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی بندرعباس ارزش کالاهای کشف شده را 450 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: خودرو ها به همراه اموال کشف شده به مقر انتظامی منتقل شده است.
سرهنگ مشایخ خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
وی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با پلیس از آنها خواست تا د صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.
7198/7408
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.