به گزارش ایرنا، احمد گمتیلی روز جمعه در دیدار با فرماندهان پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جاسک، ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک و نیروهای سپاه بیان داشت: اتهام های بی ‌ادبانه ترامپ نسبت به سپاه پاسداران و ایران اسلامی ناشی از خشم سیاسی سردمداران استکبار جهانی است و این سخنان سبک ‌سرانه ترامپ، مردم ایران را به سوی وحدت و همگرایی بیشتر و حمایت از نهادهای انقلابی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیان ‌های دفاعی کشور سوق می‌ دهد.
وی با محکوم کردن سخنان رئیس جمهوری آمریکا و اعلام حمایت و پشتیبانی کلیه دولتمردان از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه و بسیج گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اکنون به نیرویی مقتدر، کارآمد، روزآمد، آماده و شکست ناپذیر تبدیل شده که سبب هراس دشمنان و پشتوانه دلگرمی و آسایش مردم و زمینه ساز ارتقای امنیت ملی، قدرت ملی، اقتدار نظام و اعتلای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان شده است.
گمتیلی خاطر نشان کرد: برگزاری رزمایش های متعدد حاکی از آمادگی روزافزون سپاه پاسداران به عنوان بازوی نظام جمهوری اسلامی است و شواهد نشان می دهد که در منطقه پرتلاطم غرب آسیا و خاورمیانه، کشور ایران جزو امن ترین کشورهای دنیا محسوب می شود و بدون تردید نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایجاد این امنیت بسیار موثر بوده است.
وی افزود: خلیج‌ فارس، همیشه خلیج‌ فارس خواهد ماند و صحبت‌ هایی که ترامپ مطرح کرد، انسجام و وحدت ملی ما را افزایش خواهد داد و فرمان مبارک امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل سپاه سرمنشا برکت های بزرگی شد که همچنان نیز ادامه دارد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان جاسک تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه با داشتن توانمندی بالا در بعد نیروی انسانی و تجهیزاتی مقتدرانه از ارزش‌ های انقلاب اسلامی و مرزهای میهن اسلامی پاسداری و دفاع می‌ کند.
گمتیلی گفت: تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با ظرافت کاری ظریف و تدبیر مدبرانه رئیس جمهوری در راستای منویات و فرامین مقام معظم رهبری، خطوط قرمز نظام که بنیه دفاعی و موشکی کشور بود را در برجام نپذیرفتند و به صراحت در خصوص بازدیدها مخالفت خود را اعلام کردند.
در ابتدای این دیدار فرمانده پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جاسک از اعلام حمایت ریاست جمهوری و سایر مسئولان و حضور مسئولان شهرستانی در حمایت از سپاه پاسداران و محکوم کردن سخنان ترامپ علیه سپاه تقدیر کرد.
سرهنگ تیمور پایداره ازتوزیع بسته های حمایتی و فرهنگی در بین دانش آموزان روستاهای محروم شهرستان خبر داد و افزود: به زودی 150 بسته حمایتی و فرهنگی که شامل البسه و لوازم التحریر می باشد بین دانش آموزان دختر و پسر مقاطع مختلف تحصیلی مناطق محروم و روستاهای شهرستان جاسک توزیع خواهد شد.
شهرستان جاسک با 58هزارو 884 نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است.
7199/7408
خبرنگار : حسن آتش زبان * انتشار دهنده :محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.