به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد عباسی روز یکشنبه در نشستی در همین رابطه بیان داشت: سازمان توسعه تجارت ایران طبق دوره های گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش فعالان عرصه صادرات، درصدد شناسایی الگوهای موفق در این عرصه و معرفی آنان به عنوان صادرکنندگان برگزیده استانی در بیست و یکمین سالروز ملی صادرات است.
وی اظهار کرد: بر این اساس تمام صادرکنندگان که مایل به شرکت در این رقابت استانی هستند می توانند با مراجعه به سایت اختصاصی سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس www.tpo.ir بخش فارسی قسمت صادرکنندگان نمونه از شرایط ثبت نام مطلع شوند.
عباسی افزود: لازم است صادر کنندگان استانی پس از مراجعه به سایت مذکور با مطالعه دقیق شرایط، ضوابط و معیارها و تکمیل فرم مربوطه، براساس هر یک از گروه های کالایی اقدام کرده و سپس جهت ثبت نام الکترونیکی به نشانی http://nemoonesh.tpo.ir مراجعه نمایند.
عباسی تصریح کرد: تحویل اصل مدارک و مستندات به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان واحد امور بازرگانی از 22 شهریور آغاز و حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه، پانزدهم مهرماه خواهد بود.
همه ساله همزمان با 29 مهرماه روز ملی صادرات از صادرکنندگان نمونه تقدیر می شود.
از مهمترین معیارهای انتخاب صادرکننده نمونه علاوه بر حجم صادرات، نفوذ در بازارهای صادراتی و میزان ماندگاری در بازارهای هدف است.
7198/ 2094
تنظیم کننده: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: هومن محمدکرمی
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.