ادهم رضوانی جمعه شب درگفت و گوبا ایرنا افزود: این فرد مردی 57 ساله بنام سیروس شیروانی اهل جیرفت کرمان به عنوان دوازدهمین مسافرساعت 19 امشب وارد شناور' امین گستر' شده بود.
وی ، شایعه سقوط یک نفر از شناور مسافری به درون دریا در بندر شهید حقانی را کذب محض و تحریف واقعیت عنوان کرد و ادامه داد: بلافاصله تیم امدادی از شناور ناجی مستقر در بندر شهید حقانی و پس از آن اکیپ اعزامی اورژانس ، روی شناور حاضر شده اما با وجود تلاش های فراوان و انجام 2 بار عملیات احیا ، پس از حمله سوم ، به دلیل ایست قلبی تلاش های تیم امدادی ناکام می ماند.
مدیر روابط عمومی بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: شناور مسافری به هیچ وجه از اسکله جدا نشده و مطالب نقل شده در برخی کانال های تلگرامی صحت ندارد.
ساعتی پیش ، برخی کانال های خبری بدون ذکر منبع موثق خبری این شایعه را مطرح کرده بودند که ' یک نَفَر مسافرِ در اسکله حقانی بندرعباس موقع سوار شدن به شناور به داخل دریا افتاد و بخاطرِ نبودنِ نیروهای امدادی جان خود را از دست داد .
اسکله مسافری شهید حقانی بندرعباس به عنوان محل پهلوگیری شناوران مسافری و رفت وآمد مسافران به قشم وهرمز است که درشرایط عادی 2 هزار و در روزهای پرترافیک مسافر ظرفیت جابجایی تا 10هزار مسافر را دارد.
6048
انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.