فرماندار رودان عصر سه شنبه در حاشیه آدین بهره برداری از این طرح ها در گفت و گو با ایرنا افزود: همزمان با هفته دولت، عملیات اجرایی یک کارگاه فرآوری محصولات کشاورزی با سرمایه گذاری 10 میلیارد ریالی در شهرک صنعتی رودان آغاز شد.
احمد محمودی اظهار داشت: این طرح با سرمایه گذاری پنج میلیارد و 200 میلیون ریالی بخش خصوصی و با استفاده از تسهیلات چهار میلیارد و 800 میلیون ریالی صندوق توسعه، با ظرفیت ایجاد اشتغال برای 300 نفر در زمینی به مساحت شش هزار مترمربع اجرا می شود.
وی خاطر نشان کرد: همزمان با ششمین روز از هفته دولت، راه روستایی سرجوئیه - پاسرخی به نمایندگی از پنج راه روستایی در بخش مرکزی رودان بطول 13 کیلومتر با 2 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
محمودی بهره برداری از طرح روشنایی معابر سه راهی حسین آباد روستای خراجی به نمایندگی از طرح های روشنایی معابر در بخش مرکزی رودان با سه میلیارد ریال اعتبار، پارک روستای سردنگ کمیز به مساحت پنج هزار متر با یک میلیارد ریال اعتبار و ساختمان دهیاری صحرارود با 114 مترمربع زیر بنا با 630 میلیون ریال اعتبار را از دیگر طرح های افتتاح شده در رودان برشمرد.
وی اظهار داشت: همزمان با هفته دولت سال 96، 44 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش 280 میلیارد و 189 میلیون ریال در فصول انرژی، مسکن، عمران شهری و روستایی، رفاه و تامین اجتماعی، کشاورزی و منابع طبیعی، ورزش، دین و مذهب و صنعت، در شهرستان رودان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
محمودی خاطر نشان کرد: فصل مسکن، عمران شهری و روستایی با 31 طرح به ارزش 185 میلیارد و 809 میلیون ریال، فصل انرژی با شش طرح به ارزش 59 میلیارد و 203 میلیون ریال و فصل ورزش با سه طرح به ارزش 18 میلیارد و 50 میلیون ریال به ترتیب بیشترین تعداد طرح و رقم اعتباری را به خود اختصاص داده اند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196/7408
خبرنگار: طیبه رحیمی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.