به گزارش خبرنگار ایرنا، سیروس اسدپور یکشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: از 41 هزار تن آرد توزیعی، میزان 9 هزارتن آرد خام و 32 هزار تن آرد خبازی به روستاییان و نانوایان روستایی تحویل داده شده است.
وی بیان داشت: توزیع آرد روستایی در روستاهای بدون نانوایی براساس وظایف شرکت‌های تعاونی روستایی انجام می شود.
این مقام مسئول افزود: با هماهنگی‌های انجام شده بین شرکت غله و بازرگانی، سازمان صنعت و معدن و سازمان تعاون روستایی، توزیع و حمل این آردها از سوی این سازمان توسط شش اتحادیه و 58 شرکت تعاون روستایی تحت پوشش، در سطح روستاهای این استان انجام شده است.
اسدپور تصریح کرد: کاهش رفت و آمد روستاییان به مرکز شهر و بخش های تابعه، صرفه جویی در وقت و هزینه آنها از مزیت های توزیع آرد توسط تعاون روستایی است.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت اتحادیه ها و تشکل های تعاونی روستایی بیان کرد: تشکل ها باید دیدگاه های سنتی را کنار گذاشته و منطبق با فعالیت های روز کار کنند و به منظور ورود به این عرصه باید در عملکرد خود بازنگری داشته باشند.
این مقام مسئول اظهار کرد: هم اکنون نقش شرکت‌های تعاونی روستایی، تولید و کشاورزی تغییر کرده و این شرکت‌ها با بهره‌گیری از موقعیت خود با انجام فعالیت‌های اقتصادی در راستای توسعه روستا و افزایش ثروت در جامعه روستایی گام برمی دارند.
اسدپور با بیان اینکه اکثر شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند، گفت: خدمات رسانی به کشاورزان و روستائیان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های شبکه تعاونی روستایی استان هرمزگان محسوب می‌شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.