به گزارش ایرنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری روز دوشنبه در مراسم استقبال از ناوگروه چهل و پنجم نداجا که ماموریت اطلاعاتی ، عملیاتی، آموزشی خود را به پایان رسانده و در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلوگرفته، اظهارداشت: مقابل هر کسی در هرجایی که منافع ، منابع ، انقلاب اسلامی ایران و مرزهای کشور را تهدید کند مقتدرانه می ایستیم.
وی ادامه داد: امروز با اقتدار و افتخار در هر گوشه ‌ای از آب‌های بین‌المللی که اراده کنیم حضور می یابیم و از منافع کشور دفاع می کنیم.
وی اشاره کرد: حضور مستمر ناوگروه های نداجا در آب‌های آزاد و بین‌المللی نشان دهنده توان و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بسیار مهم و حیاتی دریاها است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: این حضور اجرای موفقت آمیز دیپلماسی نظامی کشور و ادامه راه شهدا بوده که آنرا با صلابت دنبال می کنیم.
امیر دریادار سیاری خاطرنشان کرد: پیرو راهبردهای فرمانده کل قوا و ابلاغ پیام صلح و دوستی ملت ایران، هفته گذشته ناوگروه های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سه کشور عمان برای تمرین مشترک امداد و نجات دریایی، بندر کراچی پاکستان و قزاقستان حضور داشتند.
وی با اشاره به نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش ابرازداشت: امام خمینی درشرایطی که دشمنان درصدد انحلال ارتش به عنوان سپر دفاعی انقلاب بودند با تیزبینی 2 ماه پس از پیروزی انقلاب دستور دادند 29 فروردین به عنوان روز ارتش نامگذاری شده و این نیرو با تمام ساز و برگ‌های خود در شهرها رژه رفته و مردم به استقبال از آن بیایند.
امیر دریادار سیاری ابرازداشت: آثار و برکات تیزبینی امام راحل در حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مشهود است.
وی یادآور شد: از سویی دیگر 29 فروردین یادآور حماسه ایستادگی دریادلان ارتش در برابر آمریکا است که برای کشور افتخار آفریدند.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.