به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، علیرضا دشتانی امروز در دیدار با هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس با هدف رفع مشکلات فعالان اقتصادی در این بخش اظهار داشت: با وصل شدن بندر تیاب به سامانه جامع گمرکی و خرید باسکول علاوه براشتعال‌زایی اقتصاد نیز در این منطقه رونق می‌گیرد و اداره بندر نیز به مراتب امور مربوطه را برای این بندر انجام می‌دهد.

وی بیان‌ داشت: امسال سال خوبی برای فعالان اقتصادی بوده و ما به نوبه خود کمک می کنیم تا موانع و مشکلات سد راه فعالان اقتصادی رفع شود.

حسن روحانی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی بندرعباس نیز در این نشست گفت: بندر تیاب با وجود 500 فروند لنج تجاری به گمرکی پویا و فعال نیاز دارد و این در حالی است که بندر تیاب با وجود این حجم ظرفیت تنها یک دفتر گمرکی دارد که جوابگوی نیاز منطقه نیست.

وی بیان داشت: مشکلاتی نظیر نبود انبار، باسکول، مشکلات تخلیه و بارگیری و بسیاری از مشکلات دیگر رمق و انگیزه رااز تجار بومی گرفته است.

روحانی اضافه کرد: تجارت دریایی جزئی از پیشینه مردم هرمزگان است و بها دادن به علائق تجاری مردم این استان باید برای مسئولان مهم و اولویتدار باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 613392
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.