به گزارش ایرنا ، احمد زاهری چهارشنبه در نشست ستاد استقبال از مهمانان نوروزی افزود: خانواده های دانشگاهی پیام نور از جمله اعضای هیات علمی و غیر علمی هیات دانشگاه و خانواده های آنان و کارکنان دانشگاه ها می توانند از امکانات اقامتی رفاهی واحدها و مراکز آموزش عالی دانشگاه پیام نور در تعطیلات نوروز استفاده کنند.
وی بیان داشت: هر ساله استقبال بی نظیری از مناظر طبیعی دریا و جنگل های حرا و آبگرم و همچنین جاذبه های توریستی بندرخمیر توسط مهمانان نوروزی صورت می گیرد که دانشگاه پیام نور بندرخمیر طبق سالهای گذشته میزبان این مهمانان از سراسر کشور است.
رئیس دانشگاه پیام نور بندرخمیر اظهارکرد: این دانشگاه با ارائه خدماتی مانند راهنمایی مسافران و توزیع بروشورهای فرهنگی و توریستی به صورت شبانه روزی آماده استقبال خواهد بود.
زاهری گفت: تمام امکانات رفاهی دانشگاه از جمله استاد سرا ، نماز خانه و پنج کلاس درس از 18 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 به صورت شبانه روز در اختیار مهمانان نوروزی قرار می گیرد.
دانشگاه پیام نور بندرخمیر دارای 805 دانشجو می باشد و این دانشگاه دارای امکاناتی از جمله استاد سرا ، نماز خانه و کلاس درس است.
دانشگاه پیام نور واحد بندرخمیر از سال 83 با 23 دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی کار خود را آغاز کرده است.
شهرستان بندرخمیر در 85 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.