به گزارش ایرنا سید مرتضی مدنی فدکی یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی هرمزگان اظهار داشت : کوله برها وافراد نیازمند که زندگی آنان بر این اساس اداره می شود هدف این مبارزه نبوده بلکه قاچاقچیان بزرگ و سازمان یافته مورد توجه قرار دارند.
وی ادامه داد : سایر دستگاه ها باید پابه پای تعزیرات حکومتی ، نیروی انتظامی و دادگستری برای پیشگری از جرم حرکت کنند زیرا مبارزه را باید به جای برخورد های قضایی و سخت به سمت پیشگیری سوق داد.
وی اضافه کرد : این اقدام به نفع تولید کننده ، وارد کننده قانونی و فضای کسب و کار داخلی بوده و مانع از وارد شدن آسیب به تجارت قانونی می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان ابراز داشت : اکنون شرایطی ایجاد شده که وارد کننده قانونی تمایل دارد به سمت قاچاق گام بردارد که علل این رویداد باید ریشه یابی و برطرف شود.
مدنی فدکی موضوع مهم دیگر را حمایت از حقوق مصرف کننده عنوان کرد و گفت: با کمک سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده تقویت و سازمان های مردم نهاد به مشارکت طلبیده و از کمک آنان برای اجرای هرچه بیشتر و رعایت این اصل مهم اقتصادی استفاده می شود.
به گفته وی ، یکی از نیاز های مهم جامعه معرفی وظایف تعزیرات حکومتی به مردم است که این با کمک رسانه ها انجام می شود.
3219 / 6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.