به گزارش ایرنا، با راه اندازی این دستگاه، شناسایی ویروس کرونا، استخراج ژنوم ویروس و تشخیص انواع بیماری‌های ویروسی درجزیره کیش امکان پذیر می شود. و قطعا به غربالگری کیشوندان و مسافران ورودی کیش کمک جدیخواهد کرد.

 نمونه های گرفته شده از افراد مشکوک به کرونا در کیش، تاکنون به آزمایشگاه مرجع در بندر عباس ارسال می شده که با نصب این دستگاه،  سطح خدمات درمانی در بحران شیوع ویروس کرونا در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش افزایش یافت.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن‌زاده امام جمعه کیش امروز ضمن بازدید از بیمارستان کیش از تلاش‌های مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، خیران، رئیس بیمارستان و کارکنان حوزه بهداشت و درمان کیش تقدیر کرد.

   ار ابتدای شیوع کرونا مجموعا ۵۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در جزیره کیش شناساسایی و در بیمارستان این جزیره بستری شدند که از این تعداد ۲ بیمار فوت شده و ۵۰ بیمار مداوا ومرخص شده اند. 

روند ابتلا به کیش طی هفته گذشته در وضعیت پایدار قرار داشته و مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در این جزیره گزارش نشده است. 

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ که سفر به دور دنیا را سال گذشته از چین آغاز کرد، در مدتی کوتاه لشکریان خود را در نقاط مختلف جهان از جمله کشورمان پیاده کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.