به گزارش خبرنگار مهر، فیصل دانش صبح چهارشنبه در صد و هفتاد و دومین جلسه علنی بیان کرد: در ایام بحرانی کرونا وضعیت جمع آوری زباله و بحث تنظیف شهر مناسب نیست، که البته عوامل زیادی باعث این اتفاق شده است.

وی عنوان کرد: اول اینکه در شرایط بحران قرار داریم که طبیعی است توجه و نگاه مردم در بحث تنظیف بیشتر از قبل شده است، دوم اینکه در این روزها یکی از پیمانکاران تنظیف شهر نیز تغییر کرد و باعث ایجاد خلل چند روزه در کار شد، از طرفی کارگران زحمت کش شهرداری می‌بایست در این شرایط سخت و بحرانی به امر تنظیف بپردازند که طبیعی است کار سخت‌تر شده بود. اعتقاد دارم با توجه به تمام أین دلایل می‌بایست شهرداری و حوزه خدمات شهری با دقت بیشتری به امر نظارت بر پیمانکاران بپردازد.

دانش خاطرنشان کرد: شهرداری می‌بایست اجازه کم کاری به پیمانکاران تنظیف را ندهد و از اهرم‌های قانونی و حقوقی برای نظارت بر آنها استفاده کند.

وی اشاره کرد: اعضای شورای شهر بعنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی وظیفه دارند از حقوق شهروندان بندرعباس دفاع کنند و بیان این انتقاد بیان حرف دل مردم است.

سخنگوی شورای شهر بندرعباس گفت: هر چند نماینده شهرداری از عملکرد خود دفاع می‌کند، أما در نهایت می‌بایست رضایتمندی شهروندان را ملاک قرار داد.

دانش عنوان کرد: جا دارد از مجموعه شهرداری و سازمان آتش نشانی در مورد مقابله با بحران کرونا تشکر و قدردانی کرد. زیرا تدبیر تشکیل گروه نام و ترغیب مشارکت شهروندان جهت ضدعفونی شهر بندرعباس اقدام بسیار مفید و شایسته ای در مقابله با شیوع این بیماری بود. امروز ما می‌توانیم سرخود را بالا بگیریم و بگوییم در بحران کرونا توانستیم نسبت به بسیاری از شهرهای کشور قوی‌تر عمل کنیم.

عضو هیئت رئیسه، در پایان گفت: گروه " نام" که یک گروه مردمی است در واقع اتحاد مردم شهر و مدیریت بحران است. این حرکت فنی و سنجیده آنچنان مفید واقع شد که این روش بعنوان الگو در سایر شهرهای کشور نیز انجام شد و شک نداریم که با مدیریت سازمان آتش نشانی گامی موفق را در مقابله با این بحران برداشته ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.