الله مراد عفیفی پور روز سه شنبه پس از اطفای آتش سوزی در یک فروند شناور صیادی در این باره اظهار داشت: نامه نگاری های زیادی از سوی کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان مبنی بر لزوم اخذ مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی و رعایت الزام های ایمنی و زیست محیطی در این اسکله به دستگاه ذیربط (شیلات)  ارسال شده که با وجود پیگیری های فراوان  تاکنون اقدامی صورت نگرفته است

پیش از ظهر امروز ۹ اردیبهشت یک فروند شناور فلزی با کاربری صیادی به دلایل نامعلوم در اسکله صیادی پشت شهر بندرعباس دچار حریق که با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

وی ادامه داد:  پس از اعلام اضطرار بلافاصله تیم های امدادی و اطفای حریق دریایی و خشکی متشکل از سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی بندرعباس، دو فروند شناور ناجی، دو فروند یدکش همیار ناجی و شناور RIB  متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی وارد عمل شدند.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان برای جلوگیری از وقوع خسارت بیشتر، تیم مدیریت بحران حادثه وارد عمل شده و شناورهای دیگر را از اسکله جدا و به گوشه ای امن منتقل کردند.

عفیفی پور با اعلام پایان موفقیت آمیز عملیات اطفای حریق اظهار داشت: خوشبختانه حادثه مذکور هیچ گونه تلفات جانی و جرحی نداشته و علت دقیق حادثه توسط تیم بررسی سوانح اداره کل بنادر و دریانوردی استان درحال انجام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.