ایرج بیت الهی روز دوشنبه در حاشیه توزیع این بسته های آموزشی در روستاها افزود: توزیع بسته های آموزشی به منظور بهره وری دانش آموزان مناطق روستایی که از  تلویزیون اینترنت (فضای مجازی)، دستگاه های الکترونیکی و پخش صوتی و تصویری بی بهره هستند، صورت گرفته است.
وی بیان داشت: بر اساس دستورالعمل تداوم آموزش، دانش آموزان از نظر دسترسی به شبکه تلویزیونی اینترنت، دستگاه های الکترونیکی و پخش صوتی و تصویری تفکیک شده و بسته های آموزشی دانش آموزان مورد نظر قرار گرفت.
معاون آموزش ابتدایی هرمزگان اظهارداشت: فراهم کردن فرصت های برابر آموزشی برای همه کودکان به اقتضای شرایط بومی ومحلی و موقعیت جغرافیایی محل زندگی آنان از اولویت های اساسی آموزش وپرورش هرمزگان است.
بیت اللهی یادآورشد: درشرایط کنونی همکاری وفعالیت همه ارکان تعلیم وتربیت جهت استمرار آموزش و فراهم نمودن دسترسی همه دانش آموزان شهر و روستا به آموزش مناسب و موقعیت های یادگیری الزامی است.
وی خاطرنشان کرد: اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی یک بازوی بسیار قوی برای پیشبرد و تحقق اهداف آموزشی وتربیتی آموزش وپرورش است.
این مسوول فرهنگی در هرمزگان تاکیدکرد: نظارت لازم و مستمر معاونان و کارشناسان آموزشی بر نحوه ی اجرای طرح به منظور آموزش و یادگیری تمامی دانش آموزان  نیز مدنظر است که باید به آن توجه ویژه شود.
وی همچنین راه اندازی یک مرکز پاسخگویی قابل اتکا برای دانش آموز و خانواده که به سوال های درسی و بهداشتی درطول هفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر از طریق تماس تلفنی یا حضوری با رعایت نکات ایمنی بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و همچنین معرفی رابط از بین معلمان بومی منطقه یا راهبران آموزشی و تربیتی بومی منطقه یا روستاهای همجوار و مسلط به تمامی درس ها به خانواده ها را مورد تاکید قرار داد .
گفتنی است تالار گفت وگوی سایت گروه های آموزشی هرمزگان برای انتقال تجربه بین معلمان روستایی و راهبران آموزشی و تربیتی فعال شده و معلمان می توانند سوال های خود را از طریق تماس با سرگروه های آموزشی  در ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه با شماره تماس ۰۷۶۳۳۶۷۶۷۶۷ مطرح نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.