مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: قشموندانی که وارد جزیره قشم می‌شوندف پیش از ورود  در سامانه کیا ثبت نام کرده و مجوز ورود گرفته اند و از ورود قشموندانی که این مجوز را ندارند جلوگیری می‌شود.

علی اشتری ادامه داد:  هنگام ورود ساکنان جزیره قشم نیز تمام تمهیدات بهداشتی و مراقبتی برای تردد آنان در نظر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: بر احراز هویت افراد در سامانه کیا و نظارت و مراقبت دقیق ماموران مستقر در مبادی ورودی جزیره درباره مدارک همراه این افراد، نظارت می‌شود و هرگونه شایعه در خصوص ورود غیر ساکنان تکذیب می‎شود.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم افزود: پلاک خودروهای ورودی به جزیره از طریق لندینگ کرافت ها، به معنای ورود مسافر و گردشگر به جزیره نیستو

 وی ادامه داد: مالکان این خودروها از قشموندان هستند که با وسیله نقلیه خود وارد جزیره قشم می‌شوند.

اشتری خاطرنشان کرد: از ۱۳ اسفند سال گذشته فعالیت شناورهای مسافری از ۲۴ ساعت به ۱۲ ساعت تقلیل یافت و نظارت و کنترل شدید در مبادی ورودی و خروجی مطابق مصوبات ستاد بحران کرونای استان و جزیره قشم اعمال شد.

وی همچنین یاد آور شد: ممنوع شدن ورود گردشگر به قشم از اوایل اسفند ۹۸، ورود خودرو شخصی از ۲۲ اسفند سال گذشته در قشم اجرایی شد.

از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور تا کنون، ۲۳۴  نفر مشکوک به کرونا در قشم مورد آزمایش قرار گرفتند که نتیجه آزمایش ۲۸ نفر مثبت اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.