سردارغلامرضا جعفری عصر سه شنبه با بیان این مطلب اظهار داشت: سرعت غیرمجاز،تغییر مسیرهای ناگهانی، سبقت های غیر مجاز، نبستن کمربند ایمنی، مکالمه با تلفن همراه در هنگام رانندگی و نداشتن چراغ های سالم از جمله این تخلفات حادثه ساز است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی و نظارت ویژه پلیس، از تاریخ ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز شاهد کاهش ۶۳ درصدی جان باختگان سوانح رانندگی ، کاهش ۶۲ درصدی تصافات منجر به جرح و کاهش ۶۴ درصدی مصدومان این سوانح در جاده های استان بوده ایم.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تقدیر از همراهی شهروندان در عمل به توصیه های ایمنی و ترافیکی پلیس ، خواستار رعایت و احترام به مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده ها و پرهیز از سرعت غیرمجاز و تخلفات حادثه ساز جهت پیشگیری از سوانح رانندگی برای حفظ سلامت کاربران ترافیکی شد.

سردار جعفری تاکید کرد: پلیس راه استان هرمزگان با برنامه ریزی دقیق و هدفمند و حضور موثر در محورهای مواصلاتی به منظور پیشگیری از تصادفات رانندگی با تخلفات رانندگان بویژه تخلفات حادثه ساز که نقش بسزایی در وقوع تصادفات داشته برخورد قاطع و بدون اغماض خواهد داشت.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با قوت ادامه دارد و ما نیز از مردم انتظار داریم که به این موضوع بیش از گذشته توجه کنند و با ماموران انتظامی و پلیس راهور همکاری های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.