حمید رضا محمدحسینی روز دوشنبه در بازدید از ایستگاه های سلامت افزود: ۵ ایستگاه سلامت در نقاط مختلف بندر شهید باهنر و ۳ ایستگاه ‌نیز در بنادر تابعه( شهید حقانی، هرمز و جاسک) مستقر هستند.
وی بیان داشت‌: علاوه بر همکاران سازمانی، تمامی کارکنان اداره های مستقر در بنادر، پیمانکاران، کارگران خنکار و خدمه شناورها سلامت سنجی می شوند.
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر اظهارداشت: مرحله سوم غربالگری نه تنها معطوف به کارکنان اداری و عملیاتی است بلکه تمامی مراجعان به بنادر مرکز و شرق استان را شامل می شود.
محمدحسینی ادامه داد: این اقدام براساس تدوین برنامه مستمر در ادامه مراحل قبلی و با تاکید بر اقدام های کنترلی و مراقبتی همزمان با شروع فعالیت های اقتصادی و مراجعه به بنادر با دقت وحساسیت درحال انجام است. 
وی همچنین به اتصال بندر شهید حقانی به سامانه کیا منطقه آزاد قشمhttp://qea.qeshm.ir  با هدف احراز برخط ضرورت سفر و ممانعت جدی از سفر های غیر ضرور به جزیره قشم خبر داد.
این مسوول یادآورشد: انجام تمامی مراحل تهیه بلیط به شکل هوشمند و بدون رد و بدل شدن اسکناس در بندر شهید حقانی و هرمز و همچنین توزیع ماسک بین تمامی کارکنان بنادر مسافری، خدمه شناورها و کارگران خدمات حمل بار با استفاده از ظرفیت NGO ها وتعاونی ها از دیگر اقدام های مهم درحال انجام در بنادر مسافری هرمزگان است . 
وی انجام فعالیت های پیشگیرانه نظیر تب سنجی، تامین وتوزیع اقلام بهداشتی بین کارکنان و گند زدایی بنادر، پایانه ها، شناورها، ساختمان های اداری و شهرک مسکونی بر اساس برنامه زمانبندی و به شکل مداوم را از دیگر  برنامه های  صورت گرفته برشمرد . 
محمد حسینی ارتقای فناوری ارتباطی به منظور ایجاد بستر مناسب جهت اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی و بهره مندی ارباب رجوع از خدمات بندر به شکل اینترنتی و از راه  دور در برنامه های کاری بندر شهید باهنر اعلام کرد.
محمدحسینی گفت: طبق دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت وهماهنگی با سازمان بنادر با تقویت و ارتقای فناوری های ارتباطی همواره سعی کردیم همسو با پویش درخانه بمانیم، از هرگونه خروج ومراجعه  غیرضروری به بنادر خودداری کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.