علیرضا نصری شامگاه روز چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا قشم با بیان این مطلب افزود: در صورت خروج این کارکنان از جزیره به منظور استفاده از مرخصی، حداقل تا ۲۰ فروردین ۹۹ اجازه ورود به جزیره را نخواهند داشت.
وی ادامه داد: تعیین زمان مجاز ورود کارکنان شرکت‌ها و کارخانه‌ها به جزیره بر عهده ستاد کرونای قشم است و این به معنای تعطیلی این واحدها نیست.
نصری همچنین از نظارت دقیق بر نحوه توزیع اقلام مورد نیاز شهروندان خبر داد و اظهار کرد: شبکه توزیع این اقلام از مبدا تا تحویل به شهروندان باید مورد پایش قرار گیرد.
وی افزود: نتایج بررسی کالاهای مورد نیاز و نیز میزان ظرفیت تولید در جزیره باید تا ۲۴ ساعت آینده به دبیرخانه ستاد ارائه شود.
فرماندار قشم خاطرنشان کردد: دسترسی آسان شهروندان به اقلام مورد نیاز و بهداشتی، از مهمترین اهداف ستاد مدیریت کرونا در قشم است.

هم اکنون مجموع مبتلایان به کرونا در استان هرمزگان به ۱۲۴ نفر رسیده است. از مجموع مبتلایان ۱۱ نفر فوت شدند، ۱۰۲ نفر ترخیص و ۱۲ نفر نیز بستری هستند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بندرعباس ۶۲ نفر، کیش ۲۸ ، قشم ۱۴، پارسیان و بستک هر کدام ۲، بندرلنگه و رودان ۳، میناب هفت، حاجی آباد، جاسک و بندرخمیر هر کدام یک نفر اعلام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.