اسماعیل موحدی نژاد روز شنبه در تشریح اقدام های پیشگیرانه شهرداری در مقابله با کرونا افزود:  ماهی ‌فروشان نیز برای مقابله با کرونا به بازار جدید و عرضه ماهی بندرعباس در شرایط مناسب‌تر از قبل منتقل شدند.
وی خاطرنشان کرد: با شیوع بیماری کرونا در هرمزگان بلافاصله ستاد پیشگیری و مبارزه با این بیماری در شهرداری بندرعباس شکل گرفت وتمام بخش‌های شهرداری در این زمینه فعالیت‌های لازم را در دستورکار خود قرار دادند.
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس اظهارداشت: با شکل گیری این ستاد ضدعفونی ساختمان‌های مجموعه شهرداری، معابر عمومی پرتردد، بازارها، ترمینال‌های مسافربری، تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و غیره انجام شد و همچنان ادامه دارد.
موحدی نژاد یادآورشد: سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بندرعباس نیز به وسیله ماشین‌های آتش‌نشانی ضمن ضدعفونی بوستان‌های ساحلی و پارک‌های محل تجمع شهروندان، تذکرهای لازم در جهت جلوگیری از اسکان و استقرار مسافران را در دستور کار دارند.
وی از فعالیت گروه نجات و امداد مردمی با عنوان«نام» در زمینه ضدعفونی شهر خبر داد و تصریح کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز مامورت ممنوعیت عرضه تمامی خدمات تفریحی و عرضه مواد غذایی در بوستان‌های شهر را اجرا کرده تا امنیت بیشتری در زمینه پیشگیری از این بیماری برقرار باشد.
وی همچنین از ضد عفونی میدان میوه تره‌بار، دانشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها به عنوان دیگر مکان‌های پرتجمع شهر یاد کرد.
معاون شهردار بندرعباس درپایان از نصب ۴۰ دستگاه تابلوی اطلاع‌رسانی و تبلیعات محیطی در سطح شهر با محتوای پیشگیری از کرونا خبر داد.
ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
طبق آمارها تا روز ۲۳ اسفندماه ، ۸۳ نفر در استان هرمزگان مبتلا به ویروس کرونا شده اند.
 با ثبت ۴ مورد جدید کرونا مثبت در استان هرمزگان شمار مبتلایان به کرونا در این استان به ۸۳ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.