نماینده دفتر آستان قدس رضوی در هرمزگان پنجشنبه شب در آیین افتتاح کارگاه «زندگی به سبک رضوی» که در سالن جمعی حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد، با گرامی‌داشت عید غدیر خم ضمن دعوت از زوج‌های جوان در این محفل اطعام بیان داشت: غذای تبرکی حرم امام رضا(ع) در این مسجد به مناسبت عید غدیر بین مردم در مسجد توزیع می‎شود.

اسماعیل تذرو  از توجه به سبک زندگی اسلامی به عنوان یکی از امتیازهای کانون خادم‌یاری خانواده دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی ویژه زوج‌های جوان برشمرد.

وی بیان داشت: این طرح به دنبال این است اطلاعاتی را زوج‌های جوان نیاز به فراگیری آن دارند را به مدت ۳ سال به صورت حضوری و غیرحضوری با استفاده از ظرفیت‌های واقعی و مجازی آموزش دهد.

به گفته تذرو، این کانون هم‌چنین افتخار دارد هرماه میزبان کارگاه‌های آموزشی ویژه زوج‌های جوان با حضور مشاوران و روان‌شناسان حوزه‌های خانواده، زوج‌درمانی و فرزندپروری باشد.

سبک زندگی رضوی در شورای فرهنگ عمومی حمایت شود

نماینده دفتر آستان قدس رضوی در هرمزگان، مشرف شدن به حرم امام رضا(ع) به عنوان خادم‌یار را بخش دیگری از امتیازهای معنوی دفتر کانون خادم‌یاری خانواده دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در راستای آموزش آیین سبک زندگی اسلامی به زوج‎های جوان و خانواده‌ها اعلام کرد.

وی ضمن تاکید بر حضور مستمر زوج‌ها به‌خصوص مردها در کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، گفت: آمارهای نگران‌کننده طلاق به خصوص طلاق‌های عاطفی ضرورت آشنایی بیش از پیش در این کارگاه‌ها را نشان می‌دهد.

تذرو هم‌چنین از امام جمعه بندرعباس تقاضا کرد: چون در بحث خانواده و سبک زندگی رضوی کارویژه‌های داریم اگر که این موضوع در شورای فرهنگ عمومی صورت‌جلسه و حمایت شود تا  دفتر آستان از ظرفیت استادان برجسته در حوزه‌های سبک زندگی به خوبی استفاده کند.

آیین افتتاحیه کارگاه آموزشی «زندگی به سبک رضوی» به همت کانون خادم‌یاری خانواده دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی و مرکز جامع تعالی خانواده هرمزگان پنجشنبه شب در سالن جمعی حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد.

این طرح ویژه زوج‌هایی که در نهایت یک سال از ازدواج آن‌ها گذشته است با هدف تحکیم خانواده در سراسر کشور درحال برگزاری است که یکی از این نمونه از آن در هرمزگان آغاز شده است.

۹۸۸۷/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.