فریدون همتی شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران دفاتر تسهیل گری محلات شهر بندرعباس اظهار داشت: باید با کمک دفاتر تسهیل گری طرح های مناسب جهت اجرا در محلات شهر بندرعباس در حوزه اجتماعی تهیه و با جذب اعتبارات از طریق وزارت کشور، این طرح ها به مرحله اجرا درآیند.

وی افزود: مشارکت مردم در نوسازی و ساخت خانه های جدید در محلات دارای بافت فرسوده بسیار مهم است و دفاتر تسهیل گری نقش مهمی در تشویق مردم به مشارکت در این طرح مهم دارند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: دفاتر تسهیل گری با حضور در بطن محلات، مشکلات آنها را به خوبی شناسایی و راهکارهای مناسبی را جهت رفع مشکلات پیشنهاد و اجرایی می کنند و دستگاه های اجرایی نیز باید با این دفاتر هماهنگی داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده جهت نوسازی سه هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده بندرعباس، گفت: از دفاتر تسهیل گری انتظار داریم تا با گفت و گو با مردم این محلات، شرایط نوسازی را برای آنان تبیین و آنها را برای مشارکت در ساخت و ساز خانه های جدید تشویق کنند.

همتی توسعه و ترویج آموزش های فنی حرفه ای و مهارت آموزی در محلات را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: این کار در راستای اشتغالزایی و ایجاد کسب و کار در محلات بسیار مهم است و باید مورد توجه دفاتر تسهیلگری قرار گیرد.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.