معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدایی سالجاری تاکنون ۸۷ هزار و ۴۹۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان انجام شد که برای ۵ هزار و ۹۱ مورد پرونده تخلف تشکیل شد.

عبدالرضا پیروی منش روز یکشنبه در جریان بازدید از واحدهای صنفی استان افزود: مجموع تخلفات کشف شده ۸ هزار و ۵۱۸ مورد است که در این راستا پرونده تشکیل و برای صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی بیان داشت: همچنین در این مدت هزار و ۴۷۶ مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی انجام شد که در این راستا ۱۷ واحد صنفی پلمپ و ۲۱ واحد صنفی به نصب پارچه محکوم شدند.

معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت حقوق مصرف کنندگان هرمزگان اظهارداشت: باتوجه به محدودیت‌ها، اولویت کاری دایره بازرسی و نظارت بر اصناف رسیدگی به شکایت های مردمی است.

پیروی منش گفت: در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان‌های هرمزگان کانکس ها جهت رسیدگی به امور مردم مستقر هستند تا افرادی که از روند شکایت درسازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و تعزیرات حکومتی شناختی ندارند، به این کانکس‌ها رجوع کنند.

وی یادآورشد: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن گویای ۱۲۴آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت‌های مردمی از واحدهای صنفی متخلف است.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.