مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان گفت :  گاهی افسوس می‌خورم که چرا نتوانستم بیشتر در خدمت جامعه کارگری باشم، بالغ‌بر 65 تا 70 درصد جمعیت استان بیمه کارگری هستند و عضو این جامعه که مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، محمدعلی سلیمی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهار کرد: نزدیک به 33 سال خدمت کرده‌ام و مردم ما بهترین ناظر به عملکرد بنده هستند و هرچه بوده وظیفه بوده است 

وی افزود: گاهی افسوس می‌خورم که چرا نتوانستم بیشتر در خدمت جامعه کارگری باشم، بالغ‌بر 65 تا 70 درصد جمعیت استان بیمه کارگری هستند و عضو این جامعه که مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: خدا را شاکرم آنچه در توان داشتم برای خدمت به مردم به کار بردم.

سلیمی خاطرنشان کرد: کسب چهار دوره کسب افتخار برتری در جشنواره شهید رجایی که شاخص‌های آن خود گویای عملکرد این اداره کل است را در کارنامه خود دارم و خدمت به مردم را افتخار خود می‌دانم.

وی عنوان کرد: از همکارانم در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تشکر می‌کنم که با همه کمبودها از هیچ تلاشی فروگزار نکردند و اگر همکاری آن‌ها نبود من هم نمی‌توانستم خدمت کنم.

مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: امیدوارم همان‌طور که همه مدیران و همکاران با بنده همکاری داشتند با آقای ابراهیمی نیز جهت خدمت بیشتر به مردم همکاری داشته باشند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.