سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: حضور باشکوه علمای اهل سنت در آئین تکریم و معارفه ریاست دفتر امور اهل سنت نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان نشان‌دهنده وحدت و همدلی علمای شیعه و سنی در استان هرمزگان است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، عباس میرزاد صبح امروز در آئین تکریم و معارفه ریاست دفتر امور اهل سنت نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، افزود: بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم و این روزها باید به فکر تقویت آن باشیم تا نیرنگ‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه علمای اهل سنت در این جلسه نشان‌دهنده وحدت و همدلی علمای شیعه و سنی در استان هرمزگان است، تصریح کرد: امیدوارم این گردهمایی‌ها بابی باشد تا این وحدت و همدلی‌ها را تقویت کنیم و سبب تقویت انسجام در کشور باشیم.

این مقام مسئول با تقدیر از دفاع قاطعانه سپاه پاسداران از مرزهای کشورمان، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی لازمه جهان اسلام است و امیدوارم به این بیداری برسیم که مسلمین جایگاه واقعی خود را کسب کنند.

وی با تقدیر از زحمات رضایی (ریاست سابق دفتر امور اهل سنت نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان)، اضافه کرد: امیدوارم باوقار (ریاست جدید دفتر امور اهل سنت نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان) بتواند عملکرد مناسب گذشته را تداوم بخشد و شاهد ترقی و توسعه وحدت و انسجام شیعه و سنی در استان هرمزگان باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.