امام‌جمعه شهرستان جاسک گفت: همه مردم هرمزگان همچون گذشته که پشتیبان آیت‌الله نعیم‌آبادی بودند اکنون در رکاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده خواهند بود

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، حجت‌الاسلام محمدکاظم مناقبیان صبح امروز در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، افزود: به نمایندگی از ائمه جمعه سراسر هرمزگان پشت تریبون قرار گرفتم تا از خدمات آیت‌الله نعیم‌آبادی تقدیر کنم .

وی با بیان اینکه امروز با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در استان هرمزگان عطر ولایت در سراسر استان پیچیده است، تصریح کرد: عالم فرهیخته و رجل مجاهدی که سه دهه از عمر خود را برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در استان هرمزگان گذراند را تکریم می‌کنیم.

مناقبیان با اشاره به اینکه آیت‌الله نعیم‌آبادی عالمی مجاهد و محور وحدت و همدلی بود، اظهار کرد: حضور گسترده علمای اهل سنت در کنار علمای شیعه در مراسم امروز نشان‌دهنده عملکرد وحدت‌آفرین نماینده سابق ولی‌فقیه در استان هرمزگان است .

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله نعیم‌آبادی را هرمزگانی می‌دانیم و خدماتش هیچ‌گاه از ذهن مردم پاک نمی‌شود .

امام‌جمعه شهرستان جاسک با اشاره به اینکه انتصاب فرزندی شایسته از استان هرمزگان در سمتی کلان و راهبردی سبب خوشحالی مردم هرمزگان شد، اضافه کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده فردی با اخلاق، متدین و عالمی مجاهد است که بارقه‌های امید بار دیگر در استان هرمزگان زنده شد .

وی با بیان اینکه خوشحالیم که مقام معظم رهبری که به این نیروی عظیم هرمزگانی اعتماد کردند، افزود: نخبگان علمی و علمای با فضیلت همگی از این انتصاب مسرور شدند .

مناقبیان با اشاره به اینکه همه مردم هرمزگان همچون گذشته که پشتیبان آیت‌الله نعیم‌آبادی بودند اکنون در رکاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده خواهند بود، عنوان کرد: هرمزگان استانی متفاوت به سایر نقاط کشور است که همدلی، اتحاد و وحدت بین دولت، مردم، ائمه جمعه و اقوام و مذاهب مثال‌زدنی است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.