به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معرفی رییس کل دادگستری هرمزگان افزود: برای پیروز شدن در جنگ اقتصادی دشمن، نقش تک تک مدیران و تصمیم گیران بسیار مهم است.
وی بیان داشت: امروز دشمن با حرکت ناوهای خود به دنبال تکمیل اقدامات خود درحوزه تحریم های اقتصادی است و می ‌خواهد با ایجاد جنگ روانی، فعالان اقتصادی را در خصوص فعالیت در کشورمان دچار تردید کند.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: نگاه جدید قوه قضائیه در راستای حمایت از تولید و فعالان اقتصادی و همچنین رفع مسائل این حوزه بسیار راهگشاست و باید تصمیم های متناسب با شرایط بویژه در حوزه اقتصادی داشته باشیم.
همتی گفت: با همکاری مناسب دستگاه قضایی در هرمزگان، «شورای اقدام» دراستان تشکیل و برای موضوع های خاص تصمیم های مناسبی گرفته شد که نتیجه خوبی دربرداشت.
وی یادآورشد: هرمزگان به لحاظ شاخص های مطلوب امنیتی یکی از استان ‌های برتر کشور است و طبق گزارش های ارائه شده از سوی وزارت کشور، در سال گذشته میزان جرایم در این استان کاهش یافته و شاهد ارتقای سطح امنیت هستیم.
این مقام مسوول در هرمزگان ابرازداشت: این امر بیانگر تلاش ارزنده دستگاه‌های عضو شورای تامین استان، همکاری دستگاه قضا و همراهی خوب مردم استان است.

**هدف گذاری سه ونیم میلیارد دلاری در هرمزگان
استاندار هرمزگان یاد آورشد: سال گذشته افزون بر 2 میلیارد و 700 میلیون دلار کالای غیرنفتی در استان صادر شد و برای امسال نیز سه و نیم میلیارد دلار هدف گذاری شده که این مهم با تلاش فعالان اقتصادی و تولیدی محقق می شود.
همتی گفت: 60 درصد صادرات و واردات کشور از هرمزگان انجام می‌ شود و این استان با داشتن ظرفیت های اقتصادی، مکانی برای فعالیت بیشتر تاجران کشور شده است.
وی بیان داشت: با توجه به این ظرفیت ها، نیاز به تصمیم گیری های خاص در هرمزگان در راستای تسهیل و روان سازی امور به ویژه در حوزه اقتصادی وجود دارد.
استاندار هرمزگان ادامه داد: باید از بخش خصوصی جهت تحقق اقتصادی مقاومتی حمایت کنیم تا گام های بزرگی در حوزه تولید صادرات محور برداریم.
در این مراسم که با حضور حجت الاسلام غلامحسنی محسنی اژه ای معاون اول قوه قضایی برگزار شد، از خدمات حجت الاسلام محمد صادق اکبری قدردانی و علی صالحی به عنوان رییس جدید این حوزه معرفی شد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.