به گزارش ایرنا، احمد مرادی شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از مقام معلم در استان افزود: حاکمیت و مجلس باید توجه ویژه ای به معلمان داشته باشند تا این قشر دغدغه ای جز تعلیم و تربیت به دانش آموزان نداشته باشند.
وی بیان داشت: اکنون دیده می شود که یک معلم برای گذران زندگی خود، مشغول به کارهای دیگری است و این معلم نمی تواند یک تربیت درست برای دانش آموزان داشته باشد.
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و بوموسی در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: آسیب به معلمان غیرقابل جبران است چرا که این قشر در صورت نداشتن دغدغه معیشتی می توانند جامعه را به سمت و سویی هدایت کنند که خروجی آن مدیران، مسوولان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
مرادی با اشاره به این که آموزش و پرورش باید به موضوع معیشتی معلمان توجه کند، گفت: انتظار معلمان نیز اینست کسانی که در راس حاکمیتی قرار دارند، مقدمه ای را ایجاد کنند تا مسائل و مشکلاتشان رفع شود و وظیفه خود را بهتر انجام دهند.
وی گفت: باید دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیز شناسایی و جذب شوند، چرا که اگر یکی از این دانش آموزان بتواند به جایی برسد چه بسا مشکل مملکت را حل کند و وضعیت استان را سامان دهد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.