حسن آیین جمشید روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هرمزگان در این رقابت ها که در روزهای چهارم تا نهم اردیبهشت ماه به میزبانی اصفهان برگزار می شود، دو نماینده در بخش بانوان و یک نماینده در بخش آقایان دارد.
وی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابتها در رده سنی بزرگسالان تیم ملی عمان به عنوان نایب قهرمان آسیا نیز حضور دارد.
رییس هیات هندبال هرمزگان با اشاره به اهمیت برگزاری این گونه رقابت ها، گفت: این رقابت‌ها نقش بسزایی در پیشرفت هندبال ساحلی کشور دارد و زمینه ساز آمادگی هر چه بیشتر تیم ها به ویژه جوانان برای حضور در رقابت های بین المللی و جهانی است.
آیین جمشید در خصوص تیم های فعال هرمزگان در رشته هندبال گفت: هم اکنون 15 تیم در بخش بانوان و 12 تیم نیز در بخش آقایان در این رشته در سطح استان فعال هستند.
به گزارش ایرنا، مسوولان اصفهان سوم اردیبهشت ماه مصادف با روز بزرگداشت علامه محمد بن حسین عاملی معروف به شیخ بهایی را به نام روز اصفهان و از سوم تا نهم اردیبهشت ماه بعنوان هفته نکوداشت اصفهان، نامگذاری کرده اند.
علامه محمد بن حسین عاملی معروف به شیخ بهایی، شاعر و نویسنده عارف‌ مسلک، عالم و دانشمند مشهور قرن دهم و یازدهم هجری که در علوم فلسفه، منطق و ریاضیات تبحر داشت.
او از علمای جامعی بود که به مهمترین علوم زمان خود آگاهی داشت و حدود 95 کتاب و رساله در زمینه سیاست، حدیث، ریاضیات، اخلاق، نجوم، عرفان، فقه، مهندسی، هنر و فیزیک تألیف کرد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.