به گزارش ایرنا، عزیزالله کناری روز چهارشنبه در اولین نشست شورای اداری شهرستان بندرعباس در سال 98 اظهار داشت:بهره برداری از دو طرح یاد شده موجب کاهش مشکلات در ورودی شرقی و هسته مرکزی شهر بندرعباس می شود.
وی اضافه کرد: انتظار می رود مجریان طرح ها، کارهای باقیمانده خود در این 2 مجموعه را هر چه سریع تر به پایان برسانند.
براساس اعلام شهرداری بندرعباس، قرار بود میدان میوه و تره‌بار جدید این شهر به عنوان بزرگترین میدان میوه و تره‌بار جنوب کشور، دهه فجر سال 97 به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به بارندگی های اخیر، ابراز داشت: مردم از بارش باران شادمان هستند که باید با رفع خسارت های ایجاد شده بر این خوشحالی بیفزاییم.
سرپرست فرمانداری بندرعباس اظهار داشت: مدیران خسارت های ایجاد شده را به دقت بررسی و جمع بندی کرده و به ستاد مدیریت بحران اعلام کنند.
بخشداری هرمز نیز در نشست شورای اداری شهرستان بندرعباس گفت: پیوستن هرمز به شهرستان بندرعباس خواسته چندین ساله مردم جزیره بود که اکنون محقق شده است.
سید مجدالدین حسینی ادامه داد: یکی از نیازهای این جزیره لندینگ کرافت برای انتقال کالاهای ضروری جزیره است که استانداری هرمزگان تا چند ماه قبل کرایه آن را می پرداخت و از خدمات آن استفاده می کردیم.
بخشدار هرمز اظهار داشت: از چند ماه قبل تا کنون باید لنج برای این منظور اجاره کنیم که موجب بالارفتن هزینه ها شده است.
حسینی خاطر نشان شد: انتظار می رود بنیاد برکت که مسوولیت کمک به توسعه جزیره هرمز را برعهده گرفته، نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.
3219/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.