به گزارش ایرنا، احمد مرادی عصرسه شنبه در مراسم پایانی سومین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حضور سرمایه گذاران در مناطق خود تلاش می کنند و این رویکرد کلی مجلس دهم است.
وی از اصل 44 قانون اساسی به عنوان زمینه ساز تحولی در کشور یاد کرد که باید از آن بهترین بهره برداری کرد.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در هر زمینه، جا و فرصتی که لازم باشد کمک و پشتیبانی و اطمینان خاطر به سرمایه گذاران می دهیم و در کنار آنان هستیم.
مرادی افزود: دیروز در وزارت نفت بودیم که پیگیر کاری بودیم که می تواند زمینه ساز تحول در این شرایط باشد.
وی بیان داشت: سرمایه گذار هم با سرمایه گذاری باید سود و منفعت خود را ببرد و به جامعه ای که در آن هست فایده برساند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: خروجی پنل‌ها و همایش باید این باشد که به تفاهم و باور مشترک برسیم و باور داریم در عمل باید کنار و پشتیبان سرمایه گذاران باشیم.
مرادی خاطر نشان کرد: باید شرایط برای سرمایه گذاران تسهیل شود و بروکراسی های اداری دست و پا گیر کاهش یابد.
وی افزود: اگر این اتفاق رخ دهد با توجه به ظرفیت ها و امکانات استان سرمایه گذاران در استان هرمزگان حضور فعال تری خواهند داشت.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس دهم اظهار داشت:‌ مردم و جوانان این استان به سخت کوشی و صداقت معروف اند که امید می رود این سرمایه های مادی سرمایه گذاران و سرمایه معنوی استان در کنار هم قرار گیرند.
سومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان از روز دوشنبه با حضور 500 نفر از مهمانان داخلی و خارجی در تالار شهید آوینی بندرعباس آغاز شد.
در این همایش 2 روزه که مهمانان زیادی از داخل و خارج کشور در حوزه های اقتصادی، انرژی، گردشگری، شیلات و کشاورزی حضور دارند، در بخش اول نخستین روز از همایش هفت مقام داخلی و خارجی سخنرانی کردند.
این همایش با 6 محور صنعت و معدن، انرژی، حمل و نقل و عمران شهری، شیلات و کشاورزی، گردشگری و مناطق آزاد برگزار شد.
در این همایش بین المللی رییس سازمان جهانی آتیک، انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه، رسولی معاون وزیر و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و موسوی رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران سخنرانی کردند.
در بخش عصر گاهی این همایش نیز پنل های مختلف سرمایه گذاری حمل و نقل و عمران شهری، صنعت، معدن و تجارت و مناطق ویژه اقتصادی، سرمایه گذاری گردشگری، شیلات و کشاورزی توسط مدیران کل دستگاه های اجرایی استان ارائه شد. برپایی نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان در هتل هرمز از بخش های جانبی عصرگاهی دومین روز این همایش بود.
مراسم پایانی و دومین روز سومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان نیز امروز سه شنبه در هتل هرمز برگزار شد.
9887/ 3219
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.