به گزارش ایرنا، سرهنگ محمداسماعیل مشایخ عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان سنگ معدنی قاچاق توسط ماموران ایست و بازرسی شهید میرزایی حین کنترل خودروهای خروجی از بندرعباس به دست آمده است.
وی ادامه داد: در بازرسی دقیق از این خودروها در مجموع 50 تن سنگ آلومینیوم و فرومنگنز (پرکربن) قاچاق و بدون هرگونه مدارک و مجوز گمرکی، کشف شده است.
به گفته فرمانده انتظامی بندرعباس، در این رابطه، 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به مراجع قضایی معرفی شدند.
به گزارش ایرنا، ماموران ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس آذرماه سال 97 نیز 22تن سنگ معدنی قاچاق به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کردند که در این رابطه 2نفر دستگیر شدند.
همچنین بهمن ماه سال 96 نیز پلیس هرمزگان 16کانتینر ضایعات استیل قاچاق صادراتی به ارزش 50میلیارد ریال کشف کرد که قاچاقچیان قصد داشتند این ضایعات را به اسم سنگ گچ به یکی از کشورهای آسیای میانه صادر کنند.
به گفته رییس پلیس هرمزگان، عوارض گمرکی صادرات سنگ گچ صفر درصد وعوارض گمرکی صادرات ضایعات استیل80 درصد است که متخلفان اقتصادی قصد داشتند حقوق دولت را پرداخت نکنند.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.