به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه یکشنبه با بیان این مطلب ضمن اعلام همدردی خود و مردم هرمزگان، از آمادگی کامل استانداری و نهادهای امدادی استان برای کمک به مردم سیل زده گلستان خبر داد.
وی افزود: کمک به سیل زدگان و حادثه دیدگان از وظایف انسانی است و در مواقع ضرورت باید در کنار یکدیگر باشیم.
همتی تاکید کرد: امیدوارم با مشارکت مردم دلسوز کشورمان و تلاش مسوولان دولت، مشکلات مردم سیل زده گلستان هر چه سریعتر برطرف شود.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی از هفته گذشته بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
بخش زیادی از مناطق شمالی و غربی گلستان اعم از مزارع کشاورزی، راه ها، خانه های شهری و روستایی به زیر آب رفته و خسارت هایی فراوان به مردم این منطقه از کشورمان تحمیل شده است.
پویش هلال احمر برای کمک به مردم سیل زده استان های گلستان و مازندران از روز یکشنبه چهارم فروردین ماه شکل گرفته و این انگاره را دنبال می کند که کمک رسانی به هموطنان شمال کشور فقط باید از طریق کانال هلال احمر انجام شود.
در این ارتباط، مسوولان هلال احمر کشور - که نمی خواستند کمک رسانی به مردم، مانند آنچه در واقعه زلزله کرمانشاه رخ داد، تکرار شود و هرکس برای خود شماره حسابی بدهد - در بیانیه ای اعلام کرد که هموطنان می توانند جهت اهدای کمک های نقدی خود برای جبران خسارات سیل زدگان شمال کشور از مسیرهایی قانونی اقدام کنند.
هلال احمر در بیانیه خود، شماره حساب، شماره کارت، شماره شبا و کد دستوری برای پرداخت موبایلی را اعلام کرد که به این شرح است:
- شماره حساب 99999 نزد تمامی بانک های کشور به نام جمعیت هلال احمر
- واریز از طریق شماره کارت: 6104337770064606
- شماره شبای بانک ملت: 920120.000.000.000.099999
واریز با کد دستوری: *780*112#
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.