به گزارش ایرنا، رضا کمالی زرکانی روز دوشنبه دریک نشست خبری افزود: این ناشران در قالب 220 ناشر مستقل و 160 نمایندگی با 78 هزار و 976 عنوان کتاب در نمایشگاه حاضر می شوند.
وی ادامه داد: ️پنج ناشراستانی شامل «اندیشه استاد»،«جی بل»، «پاپیروس»، «سومیتا» و ز«بانکده پردیس» نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، امسال میزان یارانه کتاب هفت میلیارد ریال است که به صورت 30 درصد تخفیف به خریداران کتاب در نمایشگاه داده می شود.
کمالی زرکانی ادامه داد: همراه با ناشران و عرضه کنندگان کتاب، انجمن‌ داستان، دیوار یار مهربان، انجمن شعر، انجمن مؤلفان و نویسندگان، حوزه هنری، اداره کل امور کتابخانه‌های عمومی، انجمن سینمای جوان ایران، موسسه های فرهنگی، باشگاه کتاب‌خوانی و انجمن سینماگران هرمزگان، در این نمایشگاه حضور دارند.
وی اضافه کرد: ️برنامه‌ های جنبی نمایشگاه از پنجشنبه 9 اسفند شروع می‌شود که شامل برنامه روزانه قصه گویی از ساعت 9 تا 10صبح، اجرای نمایش کودک از 10تا 11صبح و اجرای موسیقی کودک از 11تا 12صبح خواهد بود.
به گفته این مسوول فرهنگی، اجرای آموزشگاه موسیقی ترانه، رونمایی و نقد و بررسی کتاب‌ها، برنامه شعرخوانی، نشست علمی اقتصاد در هنر، کارگاه‌های آموزشی، گاه‌شمار فرهنگی هنری هرمزگان، نشست علمی آشتی با کتاب و شب های فرهنگی شهرستان های استان نیز در ایام نمایشگاه در نوبت عصر و شب اجرا می شود.
2094/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.