به گزارش ایرنا، فخرالدین پیشوایی روز یکشنبه درنشست کارگروه هسته گزینش صنعت آب و برق در هرمزگان افزود: درهمین راستا گزینش‌های صنعت آب و برق در این استان، تابع قوانین بوده و گزینشگران باید مورد حمایت مدیران و دارای استقلال انتخاب نیروهای متخصص و کارآمد باشند.
وی با تاکید بر اینکه افرادی که گزینشگر هستند باید مسوولیت ‌پذیر بوده و کارشان را با اعتقاد و به‌ عنوان وظیفه شرعی انجام دهند بیان داشت: گزینش وظیفه بزرگی است که باید مدیران در این زمینه همکاری لازم را با هسته گزینش داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: سنجش به عنوان پایه علمی هر فرد مورد اهمیت قرار بگیرد به‌ طوری که گزینشگران در مصاحبه‌های علمی این افراد حضور داشته و در صورت تائید نشدن تصمیم گیری را باطل اعلام کنند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان نیز در این نشست یکی از موفقیت‌های بزرگ در افزایش راندمان کاری را استفاده از نیروی ماندگار دانست و افزود: در زمینه انتخاب نیروها اولویت هایی شامل تعهد به خدمت چندین ساله و عدم جابه‌جایی به استان‌های دیگر قبل از گذراندن مرحله های آزمون و یا امتحان کتبی مورد توجه قرار گیرد.
این مقام مسوول یکی از مشکلات را کمبود نیروی کار در شهرستان‌ها عنوان کرد وگفت: بسیاری از نیروهای قراردادی مختلف مشغول به فعالیت هستند که باید تعیین تکلیف شوند تا بتوان با برنامه‌ ریزی در ساختار نیروی انسانی موفق جای گیرند.
9944 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.