به گزارش ایرنا، سردار عزیزالله ملکی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: دراین مدت یک تن و 402 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد که شامل 994 کیلو و 352 گرم تریاک، 398 کیلو و 161 گرم حشیش، 3 کیلو و 18 گرم هروئین و 6 کیلو و700 گرم سایر مواد است.
وی بیان داشت: در این مدت همچنین 6 دستگاه خودروی سبک و سنگین و 2 دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر در هرمزگان شناسایی و توقیف شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: عملیات های یاد شده از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان های حاجی آباد، پارسیان و جاسک در راستای اجرای طرح های مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوادگران مرگ انجام شده است.
ملکی به مجرمان هشدار داد: با توجه به حضور و اشراف پلیس در جای جای نقاط هرمزگان و افزایش ضریب هوشیاری و تجربه پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با آنان قاطع برخورد می شود.
وی گفت: ماموران پلیس در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می ‌کنند و لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.