به گزارش ایرنا، امامان جمعه هرمزگان با اشاره به مشکلات معیشتی مردم ، تصریح کردند: مسوولان در حل مشکلات باید بر توانمندهای داخلی تکیه کنند و چشم امید به اروپایی ها نداشته باشند.
اشاره به بیانیه مهم مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب اسلامی با عنوان گام دوم انقلاب و توجه ویژه به مسایل مطرح شده در این بیانیه از دیگر محورهای صحبتهای خطیبان جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته بود.
حضرت‌ آیت ‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب هفته گذشته در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
امامان جمعه هرمزگان در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، بیان داشتند: حضرت فاطمه زهرا (س) نسخه و الگوی جامع و کامل نه تنها برای مسلمانان بلکه برای زنان همیشه تاریخ است.

**قشم
امام جمعه قشم گفت: مرحله سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس با وجود تحریم های مختلف، هشت ماه زودتر از موعد مقرر به نتیجه رسید که این امر نشان از توانمندی متخصصان داخلی دارد.
حجت الاسلام میثم تارَم در خطبه های نمازجمعه این هفته قشم افزود: انجام این امر در راستای بیانیه دوم انقلاب است که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد.
وی ادامه داد: نگاه واقع بینانه به نقاط قوت و ضعف دوران 40 ساله انقلاب اسلامی و امید به آینده از مهمترین ویژگی‌های بیانیه گام دوم انقلاب به‌‌شمار می‌رود.
امام جمعه قشم اظهار داشت: مدیران صنعت خودروسازی کشور نیز باید با استفاده از تخصص داخلی این حوزه را سامان دهند.
وی افزود: مسوولان باید در حوزه قاچاق و تغذیه و به ویژه گوشت برای بهبود اوضاع تلاش کنند.
تارَم ادامه داد: هر گاه کشور از اهداف انقلاب فاصله با مشکلات مختلف رو برو شد که توجه به این مساله پیشرفت‌های شگرفی را به همراه داشته است.
وی در بخش دیگری از خطبه های خود گفت: حضور کم رنگ 20 کشور از 80 کشور دعوت شده به نشست ورشو نشانه‌ ناکامی دشمن در مسیر مقابله با جمهوری اسلامی است.

**پارسیان
امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با انتقاد از اوضاع اقتصادی کشور، گفت: مردم با مشکلات معیشتی بسیاری مواجه هستند و مسوولان باید فکری به حال این موضوع داشته باشند.
حجت الاسلام هادی میرزایی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری ، افزود: یکی از مهمترین مسائل این پیام و نامه راهبردی مقام معظم رهبری ، خطاب به جوانان است و جوانان باید قدر این دوران را بدانند.
وی ابراز داشت: دشمن سعی می‌ کند ما ندانیم در کدام نقطه ایستاده‌ایم اما با این بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دادند که ما در بلندای تاریخ قرار داریم.

**سیریک
امام جمعه شهرستان سیریک با تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) ، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در همه امور همچون پاکدامنی، عبادت و علم و دانش و ولایتمداری سرآمد بودند.
حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سیریک با اشاره به سفر اخیر رییس جمهوری به هرمزگان ، اظهار داشت: همزمان با این سفر مرحله سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس زودتر از موعد مقرر افتتاح شد که به همت قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران و در لبیک عملی به بیانیه گام دوم انقلاب ساخته شد.
وی با اشاره به ورود سپاه به مساله صید غیرمجاز کشتی ها، افزود: این اقدام سپاه در راستای احقاق حقوق صیادان مظلوم انجام شد و بسیار قابل تقدیر است.
امام جمعه سیریک مهمترین راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور را تاکید بر توانمندی و ظرفیت های داخلی عنوان کرد و گفت: مسوولان باید مراقب باشند تا فریب اروپایی ها را نخورند زیرا که آنها با مکر و حیله عمل می کنند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.