به گزارش ایرنا، محمود حجتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دراین مراسم 250 پروژه با سرمایه گذاری سه هزارو 40 میلیارد ریال و اشتغال 900 نفربه بهره برداری می رسد.
وی از اجرای آبیاری نوین در سطح چهارهزارو 233هکتار از زمین های کشاورزی با اعتبار 760 میلیارد ریال، 60 واحد گلخانه کشاورزی به وسعت 60هکتار و همچنین 475 سازه آبخیزداری برای کنترل 66 میلیون متر مکعب از روان آبهای سطحی به عنوان پروژه های شاخص نام برد.
وزیرجهاد کشاورزی افزود: دراین مراسم عملیات اجرایی 210 پروژه با اعتبار34هزارو 480 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 13هزارو 810 نفر از دانش آموختگان مراکز آموزش عالی و فنی و حرفه ای نیزآغاز می شود.
وی ازعملیات اجرایی سه مجتمع گلخانه ای به وسعت یکهزارو 200هکتار، شش هزار هکتار استخر پرورش میگو و همچنین مجتمع دام سبک به ظرفیت 30هزار راس وپرورش شتربه تعداد چهارهزار نفر به عنوان مهم ترین این پروژه ها نام برد.
رییس جمهوری و شماری از اعضای هیات دولت تدبیر و امید صبح امروز یکشنبه از طریق فرودگاه بندرلنگه وارد این شهرستان شدند و تا دقایقی دیگر در ورزشگاه تختی این شهر با مردم غرب هرمزگان دیدار می کنند.
سفر دو روزه رییس جمهوری و هیات همراه صبح یکشنبه با فرود هواپیمای حامل آنان در بندرلنگه در غرب هرمزگان آغاز شد.
به گفته استاندار هرمزگان در سفر دو روزه دکتر حسن روحانی به این استان 40 طرح اقتصادی با سرمایه گذاری 60 هزار میلیارد ریالی به بهره برداری می رسد.
شرکت درمراسم به آب اندازی اولین زیر دریایی ساخت ایران و نشست شورای اداری هرمزگان از دیگر برنامه های سفر رییس جمهوری به این استان اعلام شده است.
به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری را درسفر دو روزه به هرمزگان وزرای نفت، اطلاعات، جهاد کشاورزی، نیرو، کشور و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همراهی می کنند.
6149 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.