به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمی با 41 جابناز 70 درصد هرمزگان اظهار داشت: هر جا دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دست به شیطنت زده اند شکست خورده و آن شیطنت با پیروزی انقلاب اسلامی پایان یافته است.
وی ادامه داد: اکنون دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به خیال خام خود می خواهند با جنگ اقتصادی ملت ایران را به زانو درآورده و مسیر کشور در رسیدن به آرمان های شهدا، جانبازان و انقلاب و امام راحل سد کنند ولی شکست سنگین خواهند خورد.
وی اضافه کرد: آحاد این ملت آرزو دارند بتوانند حکومت الهی را در کشور محقق سازند و در این مسیر نقص، اشکال بوجود می آید، حتی در زمان پیامبر (ص) و امام علی (ع) هم مشکل بوجود می آمد.
استاندار هرمزگان افزود: دشمنان این ملت و نظام اسلامی با اندیشه خام خود می گفتند انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید ولی اکنون در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم.
همتی بیان داشت: این مشکل ها نمی تواند خللی در مسیر ملت ایران و انقلاب اسلامی در راه رسیدن به اهداف و آرمان هایش ایجاد کند.
وی افزود: شهدا، جانبازان و خانواده هایشان هیچگاه برای امکانات مادی ایثار نکردند و هیچگاه قادر نخواهیم بود حداقل ها را برای آنان فراهم کنیم.
استاندار هرمزگان ابراز داشت: حل حتی یک مورد از مشکل های جانبازان موجب شادی و نشاط می شود و نازنین شیبانی تذرجی را که از خانواده شهدا و جابنازان است به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان منصوب کردم.
وی ادامه داد: انتظار می رود سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با ارتباط خوبی با خانواده شهدا و جانبازان دارد بتواند در حل مشکل های موجود این بخش موفق عمل کند.
استاندار هرمزگان با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور پر شور و با شکوه ملت ایران اسلامی در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی به همگان نشان خواهد داد این مردم همچنان از آرمان ها و انقلاب خود دفاع می کنند.
همتی خاطر نشان کرد: نظام اسلامی به برکت خون شهدا و جانبازان و ایثار خانواده هایشان به هیچ کشوری وابستگی ندارد.
3219 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.