رییس پلیس فتای هرمزگان از برخورد جدی پلیس فتا با سایت‌های شرط‌بندی جام ملت‌های آسیا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی اصغر افتخاری در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به برگزاری مسابقه جام ملت‌های آسیا، فعالیت بنگاه‌‌های شرط ‌بندی که با سود بردن از جذابیت‌های موجود و حساس ‌کردن رقابت میان کاربران، با استقبال مردمی مواجه شده‌اند را در فضای مجازی شاهد هستیم.

وی بیان داشت: این سایت‌ها برای جذب مشتری و جلوگیری از شک کاربران به روند فعالیت خود، افرادی را به‌‌عنوان برنده اعلام و حتی اقدام به پرداخت جایزه‌های کوچک با مبلغ کم می‌کنند تا از این طریق کاربران را به سرمایه‌گذاری بیشتر ترغیب کنند.

رییس پلیس فتای هرمزگان اظهارداشت: سایت‌های شرط بندی روش مناسبی برای پولدار شدن نیست و شهروندان به‌هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین و ترفندهای اینترنتی برخی از افراد را نخورند.

افتخاری بر همکاری کاربران و شهروندان هرمزگانی برای شناسایی سایت‌‌های شرط‌بندی تاکید کرد و از مردم خواست در صورت مواجه شدن با مورد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا و ثبت گزارش مردمی و یا شماره تلفن 07621825964 اطلاع دهند.

وی یاد آورشد: براساس مواد قانونی مطرح‌ شده در قانون مجازات اسلامی، هرگونه شرط ‌بندی و قمار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جرم بوده و مجرمان باید پاسخگوی باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.