به گزارش ایرنا، خلیل قاسمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح نظارتی مشهود بازار از 10 آذر با استقرار کانکس در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان های هرمزگان آغاز شده و تا آخر دی ماه ادامه دارد.
وی بیان داشت: در راستای اجرای این طرح، 16 هزار و 277 مورد بازرسی از واحدهای صنفی هرمزگان انجام شد که برای یکهزار و 212 واحد پرونده تخلف تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: در این مدت همچنین 830 مورد گزارش مردمی از طریق سامانه 124 دریافت و به آن رسیدگی شد.
قاسمی گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان همچنین در طرح نظارتی مشهود بازار تعداد 865 واحد صنفی بدون پروانه کسب و یکهزار و 56 واحد صنفی بدون کارت مباشرت را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: واحدهای صنفی که پروانه کسب و کارت مباشر ندارند و یا قیمت کالاهای خود را درج نکرده باشند، توسط بازرسان و تیم تشکیلاتی شناسایی و در صورت تمکین نکردن، به تعزیرات حکومتی معرفی و برخورد قانونی صورت گیرد.
این مسوول یادآورشد: کانکس های بازرسان با توجه به ماه های پایان سال همچنان در محل های نزدیک بازار مستقرند تا در سریع ترین زمان بتوانند به شکایت های مردم رسیدگی کنند.
قاسمی اضافه کرد: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن گویای 124 آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت‌ های مردمی از واحد‌های صنفی متخلف است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.