به گزارش ایرنا، سرهنگ سهراب سجادی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشف این میزان سوخت قاچاق به هنگام گشت زنی و کنترل مرزهای داخلی کشور در شهرستان های بندرعباس و میناب انجام شده است.
وی افزود: مرزبانان شهرستانهای میناب و بندرعباس حین گشت زنی و کنترل مرزها به 2 فروند شناور در حال حرکت مشکوک و شناورها را برای بازدید و بررسی متوقف کردند.
سرهنگ سجادی افزود: مرزبانان در بازرسی از شناورهای توقیفی موفق شدند 120 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف و ضبط کنند و در همین رابطه 14 نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
جانشین فرماندهی دریابانی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی مجموع دو محموله کشف شده 21 میلیارد و 675 میلیون ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به خسارت جبران ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه گفت: مرزبانی هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچگونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان را نخواهد داد.
موقعیت استراتژیک هرمزگان با 103 هزار کیلومتر مربع وسعت و مرز طولانی از جاسک تا پارسیان به طول 900 کیلومتر، باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی، ساحلی، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد این استان شود.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.