به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد هماهنگی برگزاری برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هرمزگان، افزود: مقایسه واقعیت های قبل از انقلاب اسلامی با خدمات صورت گرفته پس از آن موجب افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه می شود.
وی ادامه داد: ثبت و ضبط واقعیت های آن دوران در هر منطقه منابع عظیمی برای مطالعه تاریخ توسط آیندگان دارای اهمیت بالایی است که باید مورد نظر قرار گیرد.
وی اضافه کرد: آیندگان با مطالعه واقعیت های آن دوران بهتر شرایط آن دوران و اکنون را درک خواهند کرد و به اهمیت پیشرفت های بدست آمده در طول این 40 سال پی می برند.
استاندار هرمزگان ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران تحول بزرگی در کشور ایجاد کرده و زمینه های رشد و پیشرفت چشمگیر کشور را در عرصه های مختلف فراهم کرده است.
همتی بیان داشت: با تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران به سمت استقلال سیاسی و اقتصادی گام برداشت و امروز یکی از قدرت های مطرح در سطح جهان و منطقه محسوب می شود که به دنبال امنیت پایدار و صلح برای همسایگان خود و دیگر کشورهاست.
وی وحدت و انسجام را رمز موفقیت ملت ایران دانست و بیان داشت: با اتحاد می توان توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان را خنثی کرد و محور برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید اتحاد و انسجام مردم باشد.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی مختلف در قالب کمیته های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی مناسبی برای دهه فجر انجام دهند و خدمات صورت گرفته در حوزه کاری خود را به اطلاع مردم برسانند.
3219/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.