رامین آشوری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: براساس نرخ مصوب دولتی هر یک کیلوگرم عدس، نخود و لپه به ترتیب به قیمت 53 هزار ریال، 65 هزار ریال و 75 هزار ریال به مصرف کنندگان عرضه می شود.
وی خاطر نشان کرد: این حبوبات با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در فروشگاه حبوبات نازدانه جنب اداره تامین اجتماعی به مصرف کنندگان عرضه می شود.
آشوری از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی و احتکار، با مراجعه حضوری و یا از طریق تماس با شماره تلفن های 07642882137 و 07642884340 و سامانه 124،مراتب را به اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.
به گزارش ایرنا، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت رودان روز چهارشنبه 24 مرداد ماه 97 در بازدید از واحدهای صنفی این شهرستان با یک انبار کالای احتکار شده مواجه شدند که در بازرسی از این انبار، 21 هزار و 595 کیلوگرم حبوبات شامل نخود، عدس و لپه کشف شد.
پس از کشف انبار و محرز شدن تخلف، انبار کشف شده پلمب و در این راستا یک فقره پرونده تشکیل و فرد متخلف جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
شعبه اول هیات بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی شهرستان رودان متهم را به پرداخت 954 میلیون و 527 هزار ریال جریمه نقدی در حق دولت و عرضه و فروش کالای احتکار شده با نرخ مصوب محکوم کرد.
رأی پرونده 22 آبان ماه صادر شد و با همکاری و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، کالاهای احتکار و کشف شده از امروز یکشنبه یازدهم آذر ماه 97 با قیمت مصوب عرضه می شود.
هم اکنون دو هزار و 700 واحد صنفی در رسته های مختلف تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی در شهرستان رودان مشغولیت فعالیت هستند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.