به گزارش ایرنا، امیر دریادار دوم رضا عباسی روز دوشنبه به مناسبت پنجم آذر سالروز تاسیس بسیج دراجتماع عظیم بسیجیان شهرستان میناب اظهار داشت: بسیج یکی از الطاف معجزه گونه الهی است که بر ملت ایران ارزانی شد.
وی افزود: مجموعه سرنوشت ساز بسیج در طولانی ترین جنگ قرن قدرت های مسلط جهانی از یک طرف وازطرف دیگر دشمنان داخلی را زمین گیر کرد و فاتح دفاع مقدس شد.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش ولایت جاسک اظهار داشت: امام خمینی(ره) 4 ماه بعد از جنگ تحمیلی بسیج را از مرحله نظامی به مرحله فرهنگی تبدیل کرد و نهاد بسیج دانشجویی، بسیج طلاب، این دو قشر ارزنده را برای بنا نهادن بنیان فرهنگی در جامعه تشکیل داد.
امیردریادار دوم عباسی ، دشمن شناسی را یکی از مولفه های قدرتمند در حذف دشمن در منطقه برشمرد و بیان کرد: دشمن را باید در تمام عرصه ها شناخت.
وی با اشاره به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیست درمنطقه گفت: بیش از 3 سال است که کودکان بیگاه در یمن کشته می شوند ولی دنیا در برابر جنایات دشمن خفه خون گرفته است.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش ولایت جاسک اظهار داشت: امروز بسیجیان میناب با شعار محوری پرچمداران تمدن نو ین اسلامی و با هدف بیعت عاشورایی با فرمانده کل قوا در این مکان گرد هم آمده اند تا به همه ایادی کفر نشان دهند که همچنان بسیج مدافع انقلاب و اسلام است و اجازه نمی دهد میدان برای دسیسه آنها مهیا باشد .
امیردریادار دوم عباسی خاطر نشان کرد: ما در مقابله با ظلمی که بر کشورهای اسلامی وارد می شود ساکت نخواهیم نشست و برای شکست دشمن باید در مسیر ولایت باشیم تا به هدایت برسیم، اگر مسیر را گم بکنیم برگشت مجدد در مسیر ولایت ضایعات و تلفات به دنبال خواهد داشت.
وی ، وحدت کلمه و اتحاد بین شیعه و اهل سنت را یکی دیگر از مولفه های قدرت برای شکست دشمن عنوان کرد و یاد آور شد: امروز صدای رهبری ما بر مبنای وحدت است، ما با برادران دینی و عزیز اهل سنت متحدیم و هر حلقومی که صدای نفاق و برهم زدن وحدت از آن خارج شود آن حلقوم را متعلق به آمریکا می دانیم و با آن مقابله خواهیم کرد.
وی، ایجاد عملیات تاخیری و تحمیل هزینه بر کشورهای مسلمان، ایجاد شهرک های نامشروع برای گرفتن فرصت از کشورهای اسلامی را یکی دیگر از حربه های دشمن بر علیه ایران اسلامی عنوان کرد.
به گفته وی مشروعیت بخشیدن به حضور نامشروع آمریکا در منطقه از پروژه های اسلام هراسی است، انتظار رهبر عزیر ما از بسیجیان و مردم ولایتمدار ایران اسلامی خاص مردم میناب این است که از سواحل و کیان خودشان دفاع کنند.
7194/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.