به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میثم پورجمالی روز شنبه به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت 13 آبان و دعوت از قشرهای مختلف مردمی در این راهپیمایی افزود: تاریخ نشان داده است آمریکا دشمن درجه یک ایران بوده و هیچگاه دست از شیطنت های های خود علیه نابودی این کشور برنداشته است که تاکنون با تدابیر ارزنده رهبر معظم انقلاب و حمایت های ملت همه هجمه های دشمنان شکست خورده است.
وی بیان داشت: ملت فهیم و نجیب ایران اسلامی در دوران پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی همواره ثابت کردند که هیچگاه از نظام و انقلابی که خودشان آن را بوجود آوردند، جدا نخواهند شد و زیر بار ظلم و جنایت استبداد و کشورهای ظالم و ستمگر نخواهند رفت.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهارداشت: اگر تاریخ انقلاب را ورق بزنیم بزرگ ترین دستاورد آن می توان به سرنگونی حکومت 2 هزارو 500 ساله پهلوی اشاره کرد و دیگر دستاورد امروز آن شکست داعش بوده است.
پورجمالی ادامه داد: امروز ایران اسلامی بعد از 40سال از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و هجمه های زیاد غرب علیه نظام، باصلابت تر از گذشته و با وحدتی همه جانبه در عرصه جهانی به‌عنوان الگوی تمام عیار ملتهای مسلمان می درخشد.
وی ابرازداشت: 13 آبان امسال با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی برای همیشه تاریخ ثابت خواهد کرد که زیاده خواهی های ابرقدرتها و در راس آن آمریکای جنایتکار راه به جایی نخواهد برد.
این مسوول ادامه داد: ایران که پرچمدار کشورهای مسلمان در دنیا است، در این روز تاریخی (13 آبان) طومار استکبار را بار دیگر درهم خواهد پیچید و دشمن بداند نهضت خمینی کبیر تا ظهور منجی عالم بشریت ادامه خواهد داشت.
مراسم راهپیمایی 13آبان در شهر بندرعباس فردا یکشنبه از ساعت 9 صبح از میدان انقلاب (روبروی هتل هرمز) تا مسجد جامع بندرعباس (مصلی قدس) برگزار می‌شود.
13آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال 1343 به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال 1357 است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.