به گزارش ایرنا، رضا مدرس یکشنبه شب در نشست با خیران مدرسه ساز هرمزگان اظهار داشت: تجربه ثابت کرده با حضور و مشارکت خیران و یاری آنان به دولت در حوزه آموزش و پرورش همواره نتایج خوبی حاصل شده است.
وی با بیان اینکه انفاق در عرصه علم آموزی از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، افزود: باید با فراهم ساختن امکانات و گسترش فضای آموزشی در دورترین و کم برخوردارترین نقاط هرمزگان فرصت شکوفایی استعدادهای جوانان این مرز و بوم را فراهم کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با تاکید بر احیا و مقاوم سازی مدارس هرمزگان با کمک نیکوکاران و خیران مدرسه ساز، گفت: حضور و فعالیت این افراد فرصتی به منظور برابری آموزشی در تمامی مناطق استان است.
مدرس خاطرنشان کرد: خیران مدرسه ساز این استان با قبول بخش زیادی از هزینه های ساخت و ساز مدرسه و تامین تجهیزات آموزشی در کشور پیشتاز هستند.
در حال حاضر تعداد 360 هزار دانش آموز در 16 هزار کلاس درس در استان هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.
919 مدرسه در قالب 4 هزار و 25 کلاس درس ناامن و غیر استاندارد (شامل یکهزار و 598 کلاس درس تخریبی و 2هزار و 427 کلاس غیر استاندارد) در این استان وجود دارد که به عنوان یک بحران مطرح بوده و جان دانش آموزان را تهدید می کند و در این میان خیران همواره نقش بسزایی در ساخت مدارس جدید و بهبود فضای آموزشی دانش آموزان در این استان داشته اند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.