به گزارش ایرنا، حسین انتظامی روز یکشنبه در پیام تسلیت خود آورده است: خبر تلخ درگذشت آقای ایوب دبیری نژاد موجب تاثر و تاسف شد.
وی در این پیام ابزار داشته است: بیش از 2 دهه حضور مستمر و فعال در عرصه رسانه ‌ای استان هرمزگان، خاطرات و یادگارهای ارزشمندی از آن مرحوم به جا گذاشته است.
انتظامی در این پیام از مرحوم دبیری نژاد به عنوان معلمی دلسوز یاد کرده و می افزاید: وی در طول سال‌ ها خدمت به کشور مسوولیت ‌های اجرایی متعددی را بر عهده گرفت اما بیشتر به عنوان چهره‌ ای رسانه‌ ای شناخته می‌ شود که این مهم نشان از حضور دغدغه‌ مند و موثر او در عرصه رسانه و مطبوعات دارد.
قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشته است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم دبیری نژاد، بازماندگان و اهالی رسانه به ویژه فعالان رسانه ‌ای استان هرمزگان از درگاه خداوند مهربان برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر مسالت می ‌کنم.
ایوب دبیری نژاد متولد 1340 هجری شمسی است که از روز دوشنبه دوم مهرماه به علت سکته مغزی به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل و در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری شد.
وی 6 روز تحت مراقبت های ویژه پزشکی بود که اقدامات درمانی موثر واقع نشد و بامداد یکشنبه در 57 سالگی به دیار باقی شتافت.
دبیری نژاد جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس بود که فعالیت رسانه ای خود را از 2 دهه قبل با تاسیس نشریه دریا آغاز کرد.
وی که مدیر مسوول و صاحب امتیاز روزنامه منطقه ای دریا بود سرپرستی خبرگزاری فارس در استان هرمزگان را نیز برعهده داشت.
دبیری نژاد هم چنین رییس مجمع عالی بسیج هرمزگان، سردبیری نشریه ساحل صدف و مدیریت موسسه مطبوعاتی فروزان را بر عهده داشت.
مدیرکلی دفتر امور شهری استانداری هرمزگان، دبیر ستاد دهیاری ها و شهرداری های هرمزگان، معاون فرهنگی اجتماعی و معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس، شهردار منطقه 2 بندرعباس، شهردار بندرخمیر، شهردار بستک و دبیری آموزش و پرورش از دیگر سوابق زنده یاد دبیری نژاد است.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.