به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز شنبه در پیامی به مناسب آغاز هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس از مهم ترین مقاطع تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و سرشار از ایثار و فداکاری و رشادت ملت ایران در دفاع از آب و خاک میهن اسلامی است.
وی بیان داشت: ملت سرافراز ایران اسلامی در جنگ تحمیلی در برابر دشمن که از سوی استکبار جهانی مورد حمایت بود، ایستاد و ثابت کرد با اتکا به قدرت الهی و اراده و غیرت دینی و ملی و گام برداشتن در مسیر حق، می توان بر دشمن باطل غلبه کرد.
استاندار هرمزگان با اشاره به این که دوران دفاع مقدس درس های بسیاری برای همگان به همراه داشت، اظهارداشت: اگر با اتحاد، همدلی، یکپارچگی و همبستگی، گوش به فرمان و پیرو رهبر فرزانه انقلاب باشیم، خواهیم توانست دشمن را ناکام گذاشته و با صلابت سرزمین خود را از گزند بدخواهان حفظ نمائیم.
همتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدن دوران مقدس اضافه کرد: اقشار مختلف ملت ایران جهت دفاع از کشورمان حضوری حماسی در جبهه ها داشتند و با گذشتن از جان و نثار خون خود، نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت در میان این ملت جریان دارد.
31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی ارتش متجاوز رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس است، این هفته از 31 شهریور تا 6 مهر است.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.