به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران مرزبانی هرمزگان با انجام اقدام های اطلاعاتی و مراقبت های ویژه، یک باند از قاچاقچیان سوخت را شناسایی و زیرنظر قرار دادند.
وی بیان داشت: با اقدام به موقع مرزبانان استان هرمزگان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه، محموله سوخت قاچاق در سواحل آب های جزیره ابوموسی شناسایی شد.
فرمانده مرزبانی هرمزگان اظهارداشت: در این عملیات یک فروند موتورلنج توقیف و سوخت قاچاق از نوع گازوییل به ارزش 8 میلیارد و 325 میلیون ریال کشف شد.
خرم روی ادامه داد: در این رابطه 4 متهم دستگیر و اقدام های قانونی از طریق مراجع قضایی به صورت ویژه در حال پیگیری است.
وی با اشاره به خسارت جبران ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: مرزبانی هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچگونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان را نخواهد داد.
استان هرمزگان بواسطه همسایگی با 2 استان سیستان و بلوچستان و کرمان به نوعی بستر و محل انباشت مواد مخدر شده است، چرا که قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از این استان ها باید از مسیر خشکی و دریایی هرمزگان عبور کنند.
امروز روش حمل و نقل مواد مخدر از خشکی به دریا کشیده شده و با توجه به مرز طولانی هرمزگان از جاسک تا پارسیان به طول 900 کیلومتر، قاچاقچیان مواد مخدر این مسیر را با شناور و قایق های تندرو در پیش گرفته اند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.