به گزارش ایرنا، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان در مراسم تجلیل از دستگاه های برتر استان گفت: آب و فاضلاب شهری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، منابع طبیعی و آبخیزداری، شرکت آب منطقه ای و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دستگاه های برتر در شاخص هاص عمومی و اختصاصی تجلیل شدند.
صالح دریانورد افزود: سازمان جهاد کشاورزی، بهزیستی و ناظر گمرکات از دستگاه های برتر در شاخص عمومی و بانک کشاورزی، آب و فاضلاب روستایی و شرکت برق منطقه ای در بخش اختصاصی برتر شناخته شدند.
وی بیان داشت: اداره کل امور مالیاتی، راه و شهرسازی، آموزش فنی و حرفه ای و حمل و نقل جاده ای و راهداری از دستگاه های دارای بیشترین رشد امتیازهای در شاخص های اختصاصی و عمومی نسبت به سال قبل آن بودند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان اظهار داشت: دستگاه‌های برتر در امر اقامه نماز نیز شامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان جهاد کشاورزی، تبلیغات اسلامی و شیلات و دستگاه‌های برتر در اقتصاد مقاومتی نیز بنادر و دریانوردی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، راه ‌آهن، بانک ملی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوده است.
دریانورد یاد آورشد: شرکت پالایش گاز سرخون و قشم دستگاه‌ برتر در تعامل با دیگر دستگاه‌ها، پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و پارک علم و فناوری دستگاه‌ برتر در فعالیت‌های دانش بنیان، صدا وسیمای مرکز خلیج فارس دستگاه اجرایی برتر در حوزه گفتمان سازی، پالایشگاه نفت بندرعباس و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس دستگاه‌های برتر در ایفای مسوولیت اجتماعی معرفی شدند.
وی بیان داشت: استانداری، ثبت احوال، آموزش و پرورش، مدیریت درمان تامین اجتماعی و اداره کل امور اقتصاد و دارایی دستگاه‌های اجرای برتر در حوزه رعایت حقوق شهروندی و استقرار میز خدمت و فرماندار شهرستان جاسک و قشم نیز به عنوان فرمانداران برتر استان هرمزگان شناخته شدند.
دریانورد، هدف از برگزاری جشنواره شهید رجایی و انتخاب دستگاه های برتر در واقع خدمت صادقانه به مردم، ایجاد فضای رقابتی سالم بین دستگاه های اجرایی و همچنین بر اساس فرایند سلامت و شفافیت اداری عنوان کرد.
وی اضافه کرد: پیشبرد اهداف نظام متکی به مردم است و هر خدمتی که در نظام و جامعه صورت می گیرد تنها محصول کار دولت نبوده بلکه همه ارکان نظام و مردم در آن سهیم هستند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.